Carti in flacari (Seria Biblioteca invizibila, partea a III-a) pdf

CARTE PDF

Despre carte:

Cel de-al treilea titlu din ingenioasa și incitantă serie Biblioteca invizibilă a lui Genevieve Cogman, The Burning Page este o aventură literară plină de acțiune!

Bibliotecara spion Irene are de respectat standarde profesionale. Standarde care nu includ absolut deloc să facă evadări pripite și neplanificate printr-o clădire asediată de flăcări. Dar când poarta de întoarcere la sediu se defectează în mod dramatic, trebuie să improvizeze. Și după ce fuge dintr-o versiune a Franței revoluționare călare pe un dragon (cunoscut și ca asistentul ei, Kai), Irene descoperă curând că nu este singura afectată. Porțile de întoarcere la Bibliotecă se defectează într-o multitudine de lumi, creând un haos general. Ea și Kai sunt însărcinați cu o misiune la Palatul de Iarnă din Sankt Petersburg, pentru a recupera o carte care va ajuta la restabilirea ordinii.

Cu toate acestea, astfel de planuri rareori supraviețuiesc primului contact cu inamicul – mai ales atunci când inamicul este trădătorul Alberich. O figură de coșmar care urmărește distrugerea Bibliotecii, Alberich îi face lui Irene o ofertă de muncă pătată: Alătură-te mie sau mori. Între timp, vechiul prieten al lui Irene, Vale, a fost afectat de expunerea la forțele haotice, iar ea nu are nicio idee cum să-l salveze. Când o altă figură din trecutul ei apare, implorând ajutor, Irene trebuie să se uite cu atenție la prioritățile sale. Și, bineînțeles, să încerce să salveze Biblioteca de la anihilarea absolută. Salvarea ei însăși ar fi un bonus.

Aventurile lui Irene includ cărți furate, agenți secreți și societăți interzise – gândiți-vă la Doctor Who, dar cu spioni bibliotecari!

Informație:

Autor: Genevieve Cogman
Editura: Nemira
Colectie: Armada
Anul aparitiei: 2.021
Luna aparitiei: 5
Tip coperta: Brosata
Traducator: Iulia Dromeretchi
Numar de pagini: 312
Format: 130 x 200
ISBN: 978-606-43-1085-9
Cod de bare: 9786064310859

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *